top of page
02 (4).JPG

HLEDÁ SE:

Spolehlivý referent/ referentka
v cestovní kanceláři

Práce na dálku,

min. 15 h týdně

116.jpg
computer-4860524_640.jpg
IMG_3223.JPG

​🌴 Baví vás cestování a každou svoji cestu si pečlivě plánujete?
​🌴Víc než s papírovými diáři si rozumíte s online kalendářem?
​🌴Máte rádi systém a ve svých věcech se vyznáte i poslepu?
​🌴Umíte pracovat samostatně a věci dotahujete do konce?
​🌴Je na vás 100 % spolehnutí, jste přímí a mluvíte na rovinu?

Odpověď je 5x ANO? V tom případě čtěte dále, možná se k nám perfektně hodíte.

Jsme malá česko-marocká cestovní kancelář, dobře sehraná parta, kde se na sebe můžeme vždycky spolehnout. Již 5 let organizujeme originální poznávací/ zážitkové cesty po Maroku, vše s velkým respektem k našim klientům, a zároveň k marocké kultuře a místním lidem.

Aktuálně hledáme posilu minimálně na 15 hodin týdně. Pracovat můžete odkudkoliv, ale cca. 1x za měsíc se s vámi chceme potkat „naživo“ – v Berouně, v Praze, v Plzni, nebo v Marrákeši. Minimálně 1x týdně se potkáváme online. 

„Pracovat pro Zažít Maroko je jako trávit čas s partou kamarádů, se vší pracovní zodpovědností co k tomu patří, avšak s vědomím toho, že jste jeden tým. Maročtí kolegové jsou parťáci o které se můžete opřít, laskaví a neskutečně zábavní.

 

Kolegyně Tereza nikdy neztrácí elán ani trpělivost a dala šanci mě jako čerstvé mámě. Práce v kanceláři není nudou a cesty po Maroku jsou dobrodružstvím. Jsem ráda, že právě s tímto pracovním kolektivem zažívám pestrost Maroka a společně se nám daří nadšení předávat dál k našim cestovatelům.“

 

Alexandra, spolupracovnice a průvodkyně CK

Co bude náplní práce:

 

  • Komunikujete s klienty emailem i po telefonu, vystavujete jim Potvrzení o zájezdu

  • Ve spolupráci s letenkářkou vyhledáváte klientům ty nejlepší lety

  • Hlídáte termíny cest a včas posíláte informace klientům i průvodcům

  • Spravujete databázi klientů a cest

  • Připravujete měsíční zprávy pro pojišťovnu

  • Vyúčtováváte jednotlivé zájezdy

  • Rozesíláte newsletter (technické nastavení, nikoliv vytváření obsahu)

  • Updatujete termíny na webu

  • Děláte jednoduché překlady do AJ a komunikujete s našimi marockým kolegy

  • Aktivně se podílíte na vylepšování našich procesů – formuláře, tabulky, sdílení informací


Co určitě musíte umět:

 

  • Perfektně ovládáte Microsoft a Google

  • Velmi dobře si rozumíte s Excelem, Wordem

  • Bez problémů používáte angličtinu slovem i písmem


Co se vám dále bude hodit:

  • Zkušenost s aplikacemi na řízení projektů – Trello, Asana, Freelo..

  • Zkušenost s mailingovými systémy (MailerLite, MailChimp)

  • Zkušenost s WordPress, Wix

  • Zkušenost z cestovního ruchu

  • Pobyt nebo cestování v Maroku, znalost Maroka


A co vám výměnou nabízíme:

  • Spolupráce na úspěšně se rozvíjejícím mezinárodním projektu

  • Sympatický tým a férové jednání

  • Úvazek minimálně 15 hodin týdně, možnost fakturovat

  • Odpovídající odměnu za odvedenou práci

  • Práce na dálku, home office.  Možnost pracovat odkudkoliv, 1x za měsíc se s vámi chceme potkat „naživo“ v Berouně, v Praze, v Plzni, nebo v Marrákeši.  V začátcích podle potřeby i častěji.

  • V případě oboustranné spokojenosti možnost navyšovat úvazek a přebírat další zajímavé zodpovědnosti.

  • V případě zájmu možnost kombinovat s činností průvodce na našich zájezdech


Chcete s námi pracovat?

  1. Přečtěte si více o nás a našich cestách na www.zazitmaroko.cz, mrkněte na Facebook, Instagram.

  2. Na email tereza@zazitmaroko.cz nám pak napište něco o sobě, a proč byste se mezi nás hodili.

  3. Online nebo po telefonu se vás pak doptáme na několik doplňujících otázek

  4. Na závěr se potkáme osobně a do detailu probereme vše důležité.

 

bottom of page