🌴 Baví vás cestování a každou svoji cestu si pečlivě plánujete?
🌴Víc než s papírovými diáři si rozumíte s online kalendářem?
🌴Máte rádi systém a ve svých věcech se vyznáte i poslepu?
🌴Umíte pracovat samostatně a věci dotahujete do konce?
🌴Je na vás 100 % spolehnutí, jste přímí a mluvíte na rovinu?
Odpověď je 5x ANO? V tom případě čtěte dále, možná se k nám perfektně hodíte.
Jsme malá česko-marocká cestovní kancelář, dobře sehraná parta, kde se na sebe můžeme vždycky spolehnout. Již 5 let organizujeme originální poznávací/ zážitkové cesty po Maroku, vše s velkým respektem k našim klientům, a zároveň k marocké kultuře a místním lidem.
Aktuálně hledáme posilu minimálně na 15 hodin týdně. Pracovat můžete odkudkoliv, ale cca. 1x za měsíc se s vámi chceme potkat „naživo“ – v Berouně, v Praze, v Plzni, nebo v Marrákeši. Minimálně 1x týdně se potkáváme online.
„Pracovat pro Zažít Maroko je jako trávit čas s partou kamarádů, se vší pracovní zodpovědností co k tomu patří, avšak s vědomím toho, že jste jeden tým. Maročtí kolegové jsou parťáci o které se můžete opřít, laskaví a neskutečně zábavní.
Kolegyně Tereza nikdy neztrácí elán ani trpělivost a dala šanci mě jako čerstvé mámě. Práce v kanceláři není nudou a cesty po Maroku jsou dobrodružstvím. Jsem ráda, že právě s tímto pracovním kolektivem zažívám pestrost Maroka a společně se nám daří nadšení předávat dál k našim cestovatelům.“
Alexandra, spolupracovnice a průvodkyně CK
Co bude náplní práce:
-
Komunikujete s klienty emailem i po telefonu, vystavujete jim Potvrzení o zájezdu
-
Ve spolupráci s letenkářkou vyhledáváte klientům ty nejlepší lety
-
Hlídáte termíny cest a včas posíláte informace klientům i průvodcům
-
Spravujete databázi klientů a cest
-
Připravujete měsíční zprávy pro pojišťovnu
-
Vyúčtováváte jednotlivé zájezdy
-
Rozesíláte newsletter (technické nastavení, nikoliv vytváření obsahu)
-
Updatujete termíny na webu
-
Děláte jednoduché překlady do AJ a komunikujete s našimi marockým kolegy
-
Aktivně se podílíte na vylepšování našich procesů – formuláře, tabulky, sdílení informací
Co určitě musíte umět:
-
Perfektně ovládáte Microsoft a Google
-
Velmi dobře si rozumíte s Excelem, Wordem
-
Bez problémů používáte angličtinu slovem i písmem
Co se vám dále bude hodit:
-
Zkušenost s aplikacemi na řízení projektů – Trello, Asana, Freelo..
-
Zkušenost s mailingovými systémy (MailerLite, MailChimp)
-
Zkušenost s WordPress, Wix
-
Zkušenost z cestovního ruchu
-
Pobyt nebo cestování v Maroku, znalost Maroka
A co vám výměnou nabízíme:
-
Spolupráce na úspěšně se rozvíjejícím mezinárodním projektu
-
Sympatický tým a férové jednání
-
Úvazek minimálně 15 hodin týdně, možnost fakturovat
-
Odpovídající odměnu za odvedenou práci
-
Práce na dálku, home office. Možnost pracovat odkudkoliv, 1x za měsíc se s vámi chceme potkat „naživo“ v Berouně, v Praze, v Plzni, nebo v Marrákeši. V začátcích podle potřeby i častěji.
-
V případě oboustranné spokojenosti možnost navyšovat úvazek a přebírat další zajímavé zodpovědnosti.
-
V případě zájmu možnost kombinovat s činností průvodce na našich zájezdech
Chcete s námi pracovat?
-
Přečtěte si více o nás a našich cestách na www.zazitmaroko.cz, mrkněte na Facebook, Instagram.
-
Na email tereza@zazitmaroko.cz nám pak napište něco o sobě, a proč byste se mezi nás hodili.
-
Online nebo po telefonu se vás pak doptáme na několik doplňujících otázek
-
Na závěr se potkáme osobně a do detailu probereme vše důležité.