20190810_113901.jpg

TREKY A POBYTY

V

MAROCKÝCHHORÁCH

IMG_7739.jpg
20190811_091415.jpg

Chcete prozkoumat marocké hory, údolí nedotčená civilizací a vesničky, ve kterých se zastavil čas? 

Známe místa, kam se nedostanete jinak než cestou po řece. Osady, kam obyvatelům v zimě shazuje jídlo vrtulník. I rodiny, kde ženy dodnes pečou chřupavý chleba v tradičních pecích. 

Je jedno, jestli chcete v horách strávit několik pohodových dní nebo máte ambici pokořit některou čtyřtisícovku.  S naším sehraným týmem průvodců, mulařů a kuchařů pro vás připravíme cestu přesně podle vašich představ. 

Se špičkovým horským vůdcem bude vaše cesta bezpečná a zajímavá.

Navštívíte místa, která běžní cestovatelé nenajdou.

Nebudete na zádech vláčet těžké batohy. Ty vám ponesou naši oslíci.

Pochutnáte si na báječné plné penzi berberského kuchaře.

image019.jpg

Devět nás bylo a všem se to líbilo. Celou dobu nás doprovázel a výborně se o nás staral Mohamed, za což mu naše skupina moc děkuje.

Pavel S., Ostrava

Nemělo to chybu! Na treku se o nás mimo Terky starali ještě průvodce Mohamed, vynikající kuchař a mula... My se určitě vrátíme.

Eduard H., Most

Díky úžasným průvodcům jsme se přiblížili k místním berberským obyvatelům... Naše cesta tak byla protkána autentickými zážitky.

Hana B., Třemošná

PĚŠÍ TURISTIKA V NÁRODNÍM PARKU TOUBKAL

Rozhlédnete se do světa z nejvyšší hory severní Afriky – čtyřtisícového Jebel Toubkal (4.167 m). Poznáte odlehlá údolí i život v berberských vesničkách. 


Národní park Toubkal se rozkládá jen hodinu jízdy od Marrákeše. Přesto, až řidič opustí marrákešskou planinu a začne se po klikaté silnici šplhat k majestátním horám, rychle poznáte, že jste se ocitli ve zcela jiném světě. 
 

DÉLKY TREKŮ

2 - 14 dní

VHODNÁ DOBA

celoročně

OBTÍŽNOST

Samotný výstup na Jebel Toubkal není technicky náročný, nepotřebujete žádné lezecké vybavení. Měli byste však mít přiměřenou fyzičku a být zvyklí na chůzi v terénu.
Samotný výstup na Jebel Toubkal není technicky náročný, nepotřebujete žádné lezecké vybavení. Měli byste však mít přiměřenou fyzičku a být zvyklí na chůzi v terénu.

PRŮVODCE

Doprovázet vás bude marocký licencovaný horský vůdce, který hovoří velmi dobře anglicky. Pokud máte zájem o českého průvodce, je to také možné. Napište nám to, prosím, do přihlašovacího formuláře nebo emailu.

CENY

Individuální ceny počítáme podle doby trvání treku, velikosti skupinky a zvolené trasy/ služeb.
Individuální ceny počítáme podle doby trvání treku, velikosti skupinky a zvolené trasy/ služeb.

PĚŠÍ TURISTIKA V OBLASTI MGOUN A CENTRÁLNÍM ATLASU

Zažijete skutečné Maroko naprosto vzdálené od turistů. Objevíte vesnice, do kterých dosud není zavedena elektřina.


Můžete pokořit třetí nejvyšší horu Maroka – nedostupný Jebel MGoun (4.071) nebo projít pohoří Atlas ze severu na jih soutěskou Achabou. 

DÉLKY TREKŮ

4 - 14 dní

VHODNÁ DOBA

březen - říjen

OBTÍŽNOST

Samotný výstup na Jebel Mgoun není technicky náročný, nepotřebujete žádné lezecké vybavení. Měli byste však mít přiměřenou fyzičku a být zvyklí na chůzi v terénu. Při treku soutěskou Achabou se jde několik kilometrů řekou, voda dosahuje do výšky ca. 0,5 m.
Samotný výstup na Jebel Mgoun není technicky náročný, nepotřebujete žádné lezecké vybavení. Měli byste však mít přiměřenou fyzičku a být zvyklí na chůzi v terénu. Při treku soutěskou Achabou se jde několik kilometrů řekou, voda dosahuje do výšky ca. 0,5 m.

PRŮVODCE

Doprovázet vás bude marocký licencovaný horský vůdce, který hovoří velmi dobře anglicky. Pokud máte zájem o českého průvodce, je to také možné. Napište nám to, prosím, do přihlašovacího formuláře nebo emailu.

CENY

Individuální ceny počítáme podle doby trvání treku, velikosti skupinky a zvolené trasy/ služeb.
Individuální ceny počítáme podle doby trvání treku, velikosti skupinky a zvolené trasy/ služeb.

CO OBVYKLE ZAHRNUJE CENA? 

FAQ

How long does delivery take?


Local orders in Singapore:

  • Standard: 3-5 Days
  • Express: 24 Hours
Overseas Orders:
  • Standard: 1-2 Weeks
  • DHL Express: 3-7 Days
Please note that you might have to pay duties and taxes depending on your country of residence.




Can I check for a particular item in stock?


Sure! Please contact us via the chat function and register your email.




How do I claim a warranty?


We will only accept warranty claims if the following conditions are met:

  • You must have bought the product from us.
  • It must still posses a valid warranty within the given time frame.
  • You must have kept the product's receipt or prove that you bought the product from us.
For all other warranty claims, please contact the company you bought your product from. (e.g. OtterBox, Casetify, LifeProof)




Do you deal with bulk orders?


Yes we do! Please contact: sales@thedigitalgadgets.com for all bulk purchases. We will be happy to provide you with a sales quotation.




How will COVID-19 affect my order?


Due to the COVID-19 pandemic, you might experience slight delays with your order. However, most of our orders have been delivered on time.




Will I receive a warranty upon purchase?


Yes, all of our products come with at least a year of warranty. If your purchase suffers from unintentional degradation, you may request for an exchange provided you have kept your recieipt as proof of payment.




Do you provide phone case customization services?


Unfortunately, we do not provide such services at the moment. However, we are looking into it in the future.




How do I track an order?


An email will be sent to your email address after a few days. It should contain the tracking number to your order. In the unlikely event that you are unable to trace your order, please contact us via the chat function or email us at: sales@thedigitalgadgets.com





FAQ

How long does delivery take?


Local orders in Singapore:

  • Standard: 3-5 Days
  • Express: 24 Hours
Overseas Orders:
  • Standard: 1-2 Weeks
  • DHL Express: 3-7 Days
Please note that you might have to pay duties and taxes depending on your country of residence.




Can I check for a particular item in stock?


Sure! Please contact us via the chat function and register your email.




How do I claim a warranty?


We will only accept warranty claims if the following conditions are met:

  • You must have bought the product from us.
  • It must still posses a valid warranty within the given time frame.
  • You must have kept the product's receipt or prove that you bought the product from us.
For all other warranty claims, please contact the company you bought your product from. (e.g. OtterBox, Casetify, LifeProof)




Do you deal with bulk orders?


Yes we do! Please contact: sales@thedigitalgadgets.com for all bulk purchases. We will be happy to provide you with a sales quotation.




How will COVID-19 affect my order?


Due to the COVID-19 pandemic, you might experience slight delays with your order. However, most of our orders have been delivered on time.




Will I receive a warranty upon purchase?


Yes, all of our products come with at least a year of warranty. If your purchase suffers from unintentional degradation, you may request for an exchange provided you have kept your recieipt as proof of payment.




Do you provide phone case customization services?


Unfortunately, we do not provide such services at the moment. However, we are looking into it in the future.




How do I track an order?


An email will be sent to your email address after a few days. It should contain the tracking number to your order. In the unlikely event that you are unable to trace your order, please contact us via the chat function or email us at: sales@thedigitalgadgets.com





FAQ

How long does delivery take?


Local orders in Singapore:

  • Standard: 3-5 Days
  • Express: 24 Hours
Overseas Orders:
  • Standard: 1-2 Weeks
  • DHL Express: 3-7 Days
Please note that you might have to pay duties and taxes depending on your country of residence.




Can I check for a particular item in stock?


Sure! Please contact us via the chat function and register your email.




How do I claim a warranty?


We will only accept warranty claims if the following conditions are met:

  • You must have bought the product from us.
  • It must still posses a valid warranty within the given time frame.
  • You must have kept the product's receipt or prove that you bought the product from us.
For all other warranty claims, please contact the company you bought your product from. (e.g. OtterBox, Casetify, LifeProof)




Do you deal with bulk orders?


Yes we do! Please contact: sales@thedigitalgadgets.com for all bulk purchases. We will be happy to provide you with a sales quotation.




How will COVID-19 affect my order?


Due to the COVID-19 pandemic, you might experience slight delays with your order. However, most of our orders have been delivered on time.




Will I receive a warranty upon purchase?


Yes, all of our products come with at least a year of warranty. If your purchase suffers from unintentional degradation, you may request for an exchange provided you have kept your recieipt as proof of payment.




Do you provide phone case customization services?


Unfortunately, we do not provide such services at the moment. However, we are looking into it in the future.




How do I track an order?


An email will be sent to your email address after a few days. It should contain the tracking number to your order. In the unlikely event that you are unable to trace your order, please contact us via the chat function or email us at: sales@thedigitalgadgets.com





NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY